Portfolio w formie fotoalbumu

Portfolio w formie fotoalbumu

Każda profesjonalna modelka, podobnie jak każdy profesjonalny fotograf czy dekorator wnętrz ma zawsze pod ręką swoje aktualne portfolio. Warto wziąć z nich przykład i przygotować własne portfolio, niezależnie od branży, w której działamy.

Dlaczego fotoalbum?

Fotoksiążkę można potraktować jako ekskluzywny katalog. Wykona go każda drukarnia, w dobrej cenie, także w pojedynczym egzemplarzu. Zaletą tej formy jest maksymalna jakość wydruku zdjęć, piękna oprawa, doskonała jakość papieru i estetyczny wygląd całości. Do tego można dopasować format do swoich potrzeb. To świetna propozycja dla architektów, projektantów, twórców stron internetowych, grafików komputerowych i wielu innych osób.

Niezastąpione portfolio

Wydrukowane portfolio warto mieć przy sobie w trakcie spotkań biznesowych, podróży służbowych czy konferencji i targów branżowych. Oczywiście może się wydawać, że klienci mogą zobaczyć portfolio w wersji elektronicznej na naszej stronie www, ale format ten nie jest tak atrakcyjny. W dodatku nawet jeśli przekażemy wizytówkę, ulotkę czy folder reklamowy, potencjalni klienci czy partnerzy biznesowi mogą zapomnieć o naszej ofercie, mogą nie mieć czasu na zapoznanie się z propozycją, a do tego może nas wyprzedzić konkurencja. Z kolei elegancko wykonane portfolio pozwala zaprezentować ofertę tu i teraz, a do tego odpowiedzieć na pojawiające się pytania, śledzić reakcję rozmówcy na nasze propozycje, zaprezentować i omówić wybrane realizacje. Konkretne przykłady nie tylko zrobią wrażenie, ale też lepiej zapadną w pamięć.

Fotoalbum jako upominek

Piękna fotoksiążka, którą może wykonać drukarnia Rzeszów to także świetny podarunek dla kluczowych kontrahentów. Z jej pomocą będą mogli przedstawiać naszą firmę, jako zaufanego i solidnego partnera w biznesie stając się jednocześnie ambasadorami naszej marki.

Prezentacja

To jak przedstawimy firmę w portfolio zależy od naszej kreatywności, grupy docelowej, branży, okoliczności. Możemy nawet przygotować kilka wariantów portfolio, w zależności od tego, komu i kiedy chcemy je zaprezentować.

Facebook - Komentarze

Artykuły użytkownika

Facebook - Komentarze