Jak pozyskać klientów do biura rachunkowego?

Jak pozyskać klientów do biura rachunkowego?

Otwierając biuro rachunkowe każdemu zależy na tym, aby mieć stałych klientów, którzy aż do końca prowadzenia działalność gospodarczej korzystać będą z usług tylko jednego biura. Większość biur rachunkowych pozyskuje klientów przez polecenia od innych osób zadowolonych z ich usług czy też od znajomych osób pracujących w księgowości. Jest to dobry start, ponieważ nadal dobre opinie i polecenie od kogoś, komu ufamy w jego ocenie ma duże znaczenie. Co jeszcze wpływa na pozyskanie klienta do biura rachunkowego?

Reklama w Internecie

Tak naprawdę biuro rachunkowe też jest firmą i musi prowadzić działania marketingowe. Oczywiście promocja biura rachunkowego, które jest jednostką zaufania publicznego będzie wyglądała inaczej niż na przykład butiku z odzieżą. Ale pewne elementy są stałe dla wszystkich firm. Warto mieć stronę internetową, która będzie reprezentowała biuro rachunkowe i pokaże je z najlepszej strony. Na takiej stronie warto zamiesić informacje o biurze, historię, dane kontaktowe, ale też o ile to możliwe zaprezentować z kim biuro już prowadzi współpracę a także zamieścić certyfikaty czy dyplomy, które zostały wydane jego księgowym.

Świetnym przykładem jest działające od 1996 roku biuro rachunkowe http://prawnopodatkowy.pl/. Jak widać można mieć dobrze działającą stronę internetową, dzięki której zdobywa się klientów, którzy zostają z biurem na stałe.

Inną formą reklamy w internecie jest dodanie adresu firmy do Google Maps za pomocą opcji Google Moja Firma. Wtedy osoby z danego regionu szukające biura rachunkowego zobaczą bezpośrednio na mapie, gdzie takie biuro się mieści. Wbrew pozorom bardzo dużo osób w ten sposób szuka firm usługowych.

Biuro rachunkowe

Biuro rachunkowe

Wizerunek eksperta w branży

Każda osoba ufa ekspertowi. Tak samo przedsiębiorstwa, które chcą nawiązać współpracę o wiele szybciej zaufają ekspertowi.Wbrew pozorom nie jest trudno osiągnąć taki status w księgowości. Można choćby zacząć od wprowadzenia na stronie internetowej biura zakładki z artykułami tematycznymi i publikować regularnie treści eksperckie np. zmiany w prawie podatkowym w roku 2019. Udzielanie się na konferencjach czy publikowanie artykułów pod nazwą biura w magazynach tematycznych lub nawet wykupienie artykułu w gazecie lokalnej też pomoże w budowaniu takiego wizerunku.

Facebook - Komentarze

Artykuły użytkownika

Najnowsze

Najczęściej komentowane

Facebook - Komentarze